Jaarverslag 2011

Dit jaarverslag is op 3 januari 2012 goed gekeurd door het bestuur van Angel’s Garden.

• In het afgelopen jaar is ons bestuur 9 keer bij elkaar gekomen.
  • Naar aanleiding van een krant artikel in het nieuwsblad de Purmer (Purmerend) over Angel’s Garden, zijn wij een vicevoorzitter (Napi Pattiasina) rijker. Hij is in het dagelijks leven een ondernemer.

• Tijdens het zakelijk bezoek van Zoelaiga Herfst (voorzitter Angel’s Garden) aan Suriname, heeft er een vergadering plaats gevonden met een delegatie van het Maagdenhuis te Amsterdam (waaronder de directeur). De directeur heeft zijn steun voor het project toegezegd.
  • De Districtscommissaris van Commewijne heeft Angel’s Garden 1,5 hectare toegezegd voor de bouw van het complex. Zij dragen het project een warm hart toe.
  • Angel’s Garden heeft 1 uur zendtijd gehad dat was aangeboden door de directeur van Sky Radio te Suriname.
  • Naar aanleiding van de uitzending hebben een aantal burgers hun diensten aangeboden. Waaronder een elektricien en een lasser.

Door een te kort aan vrijwilligers heeft Angel’s Garden de activiteiten die gepland stonden niet kunnen uitvoeren. Via de Vrijwilligers Centrale Amsterdam hoopt Angel’s Garden in 2012 vrijwilligers te kunnen werven

Subsidieaanvragen

Door drukke werkzaamheden van Zoelaiga Herfst zijn er in 2011 geen subsidie aanvragen verstuurd. Wel is er een inventarisatie gemaakt van de instanties bij wie Angel’s Garden volgend jaar een aanvraag kan indienen.

Planning 2012

• Netwerk verbreding